ENG. |  WITAJ! |  PORTFOLIO |  OFERTA |  ROZRYWKA |  KONTAKT
 
 
O NAS


HISTORIA
nasze wspominki


TECHNOLOGIE
jak to robimy


LUDZIE
kim jesteśmy
 
   
   

DirectX, OpenGL

obiekt wykonany przez Michała Sokolskiego (676 plaszczyzn) Dzięki tym technologiom i naszym wewnętrznym bibliotekom programistycznym jesteśmy w stanie tworzyć w pełni trójwymiarowe i przestrzennie udźwiękowione animacje czasu rzeczywistego. Może to być na przykład idący człowiek, jadący samochód lub cokolwiek innego. Animacje te wykorzystujemy w naszych produkcjach na platformę PC, takich jak gry, ale mogą to być też programy demonstracyjne, reklamy, czy zwyczajne wygaszacze ekranu.

HTML, DHTML, JavaScript i inne...

Nie będziemy wymieniali tych wszystkich technologi, które zostały wymyślone, żeby internet był jak najlepszy i sprawiają że jesteśmy w stanie tworzyć interaktywne, bogato ilustrowane i udźwiękowione strony WWW. W tej materii kładziemy też szczególnie duży nacisk na objętość naszych programów, gdyż od tego zależy szybkość ich "ściągania się" z sieci.



Ten wspaniały program umożliwia nam dodatkowo ulepszyć strony WWW, ale też za jego pomocą jesteśmy w stanie szybko stworzyć wszelkiego rodzaju reklamówki, prezentacje, gierki (także on-line), czy inne gadżety.

Techniki wizualizacji

    W Tatance wykorzystujemy wszystkie dostępne metody tworzenia i wizualizacji; grafikę dwuwymiarową - zarówno statyczną jak i animowaną, generowaną przy pomocy programów do renderingu (3D), a także grafikę w pełni trójwymiarową z interaktywną wizualizacją w czasie rzeczywistym.


C++

Ten jezyk komputerowy, to podstawowe narzędzie naszych programistów tworzących aplikacje na platformę PC.